1. Käynnistä televisio uudelleen vetämällä sähköpistoke ulos pistorasiasta ja odota minuutin verran ennen kuin kytket sen uudelleen. Testaa näkyvätkö häiriöt vielä.

2. Käynnistä kuitupäätelaite uudelleen vetämällä sähköpistoke ulos pistorasiasta ja odota minuutin verran ennen kuin kytket sen uudelleen. Odota sitten, että kuitupäätelaite käynnistyy kunnolla uudelleen, tähän menee normaalisti korkeintaan 5 minuuttia. Testaa näkyvätkö häiriöt vielä.

3. Tarkista, että antennikaapeli on kunnolla paikoillaan televisiossa ja seinän antennipistokkeessa tai kuitupäätelaitteen RF-ulostulossa.

4. Kokeile uudella antennikaapelilla. Vaikka antennikaapeli näyttää ehjältä se voi olla vaurioitunut tai kulunut ja aiheuttaa ongelmia signaalin kanssa ja pikselöintiä.

5. Hae kanavat uudelleen ja palauta tarvittaessa television/digiboksin tehdasasetukset. Tehdasasetusten palautuksen voi joutua tekemään 2-3 kertaa.

6. Jos televisio on kytketty suoraan kuitupäätelaitteen RF-ulostuloon signaali voi olla liian vahva. Suosittelemme kuitupäätelaitteesta tulevan signaalin jakamista useampaan (1:4) pistokkeeseen tai 10db vaimentimen käyttämistä. Ole yhteydessä asiakaspalveluun, jos tarvitset vaimentimen.