Ongelmia sähköpostin, suoratoisopalvleuiden tai tietoturvan kanssa? Olemme koonneet alle muutamia yleisimpiä ongelmia ja ratkaisuja ensiavuksi, erityisesti toimistoajan ulkopuolella tutustuttavaksi. Saatat löytää ratkaisun ongelmaasi niistä.

 

1. Tarkista, että olet yhdistettynä internettiin.

2. Tarkista, että sähköpostilaatokissasi on tilaa. Kirjaudu webmailiin ja katso vasemmassa alanurkassa olevan hammasrattaan viereistä prosenttilukua. Tämä luku kertoo paljonko sähköpostilaatikostasi on käytetty. Jos luku on tai lähestyy 100% sähköpostilaatikossa ei ole tilaa vastaanottaa uusia viestejä. Poista vanhoja viestejä, muista myös tyhjentää roskakori.

3. Tarkista palvelinasetukset.

1. En pääse kirjautumaan suoratoistopalveluun. Onko sinulla ennestään C More / Elisa Viihde Viaplay tili? Jos ei, sinun on luotava sellainen. Katso ohjeemme käyttöönottoa koskien.

2. C More suoratoistopalvelu lakkasi toimimasta. C Moren suoratoistopalvelu on aktiivinen niin kauan, kun sinulla on määräaikainen kanavapakettitilaus kaapeli-tv-puolella. Suoratoistopalvelu lakkaa toimimasta 6 tai 12 kuukautta tilauksen jälkeen, riippuen valitun kampanjan määräaikaisuuden pituudesta. Ole yhteydessä asiakaspalvelumme, niin uusimme sopimuksesi ja saat suoratoistopalvelun käyttöösi taas.

3. Olen uusinut C More tilaukseni, mutta suoratoistopalvelu ei silti toimi. Tehdessäsi uuden määräaikaisen sopimuksen C More -palveluista saat meiltä uuden koodin suoratoistopalvelua varten. Kirjaudu C More suoratoistopalveluun tunnuksillasi, ja mene omat tiedot kohtaan. Valitse kohta, josta saat lisätä meiltä saamasi koodin ja seuraa sivulla annettuja ohjeita.

1. En voi tilata F-Secure palveluita itsepalvelusivustolla. Jos olet aiemmin tilannut F-Secure palvelun suoraan F-Securelta tai joltain toiselta, ja käytit silloin samaa sähköpostiosoitetta kuin nyt, tilausta ei tulla hyväksymään koska sähköpostisi on jo F-Securen järjestelmissä. Käytä toista sähköpostiosoitetta tilausta varten.

2. F-Secure SAFE ohjelmiston asennus ei onnistu. Poista ensin aiemmat versiot F-Securesta tai muista tietoturvaohjelmistoista.

Mikäli yllä olevat neuvot eivät auta, voit tehdä vikailmoituksen vuorokauden ympäri alla olevalla lomakkeella tai soittamalla vikailmoitusnumeroon. Sinun ei tarvitse molempia, riittää kun teet vikailmoituksen jommallakummalla tapaa.

Asiantunteva henkilökuntamme pyrkii korjaamaan ilmenneen ongelman mahdollisimman nopeasti. Huomaathan kuitenkin, että kuluttaja-asiakkaiden vikailmoitukset hoidetaan normaalina työaikana. Isommat viat ja häiriöt korjataan myös päivystysaikana, näistä kerromme myös teknisissä tiedotteissa.

Olemme yhteydessä sinuun kahden arkipäivän sisällä vikailmoituksestasi. Mikäli et ole vastannut puhelimeen tämän ajan sisällä, oletamme vian korjaantuneen.

Tietoturvaloukkauksesta ilmoitat osoitteeseen abuse@ktab.fi.

 

 

tel

Vikailmoitusnumero on 0800 92 788.

Vikailmoitusnumerossa ei anneta teknistä tukea, vaan otetaan vain vastaan ilmoituksesi.

 

 

Täytä vikailmoituslomake mahdollisimman yksityiskohtaisesti nopeuttaaksesi sen käsittelyä.

Vikailmoitus

* pakolliset kentät

Yhteystiedot

* pakolliset kentät.