1. Käynnistä kuitupäätelaite uudelleen vetämällä sähköpistoke ulos pistorasiasta ja odota minuutin verran ennen kuin kytket sen uudelleen. Odota sitten, että kuitupäätelaite käynnistyy kunnolla uudelleen, tähän menee normaalisti korkeintaan 5 minuuttia. Testaa näkyvätkö kanavat.
2. Käynnistä televisio uudelleen vetämällä sähköpistoke ulos pistorasiasta ja odota minuutin verran ennen kuin kytket sen uudelleen. Testaa näkyvätkö kanavat.
3. Tarkista, että antennikaapeli on kunnolla paikoillaan televisiossa ja seinän antennipistokkeessa tai kuitupäätelaitteen RF-ulostulossa. Tarkista myös, että antennikaapeli on ehjä, ja kokeile tarvittaessa toisella antennikaapelilla.
4. Hae kanavat uudelleen ja palauta tarvittaessa television/digiboksin tehdasasetukset. Tehdasasetusten palautuksen voi joutua tekemään 2-3 kertaa.
5. Tarkista, että televisiossa on viimeisin ohjelmistopäivitys.
6. Jos signaali on kytketty talon sisäverkon kautta voit kokeilla toista antennipistoketta ja sitten tarvittaessa kytkeä television suoraan kuitupäätelaitteen RF-ulostuloon. Näin voi tarkistaa, että ongelma ei ole antennipistokkeessa tai talon sisäverkossa tai antennijakajassa.
7. Jos televisio on kytketty suoraan kuitupäätelaitteen RF-ulostuloon signaali voi olla liian vahva. Suosittelemme kuitupäätelaitteesta tulevan signaalin jakamista useampaan (1:4) pistokkeeseen tai 10db vaimentimen käyttämistä. Ole yhteydessä asiakaspalveluun, jos tarvitset vaimentimen.