1. Käynnistä televisio uudelleen vetämällä sähköpistoke ulos pistorasiasta ja odota minuutin verran ennen kuin kytket sen uudelleen. Testaa näkyvätkö kanavat.

2. Tarkista, että antennikaapeli on kunnolla paikoillaan televisiossa ja seinän antennipistokkeessa. Tarkista myös, että antennikaapeli on ehjä, ja kokeile tarvittaessa toisella antennikaapelilla.

3. Hae kanavat uudelleen ja palauta tarvittaessa television/digiboksin tehdasasetukset. Tehdasasetusten palautuksen voi joutua tekemään 2-3 kertaa.

4. Onko sinulla useampi televisio? Jos kanavat näkyvät yhdessä mutta eivät toisessa, niin ongelma on luultavasti televisiossa tai antennikaapelissa.

5. Onko naapureillasi ongelmia kanavien kanssa? Olethan yhteydessä isännöitsijään. Mikäli koko asuntoyhtiö on toimistoajan ulkopuolella ilman kanavia voit tehdä vikailmoituksen suoraan meille.