Meillä suoritetaan vuosittaisen henkilöstökyselyn yhteydessä eNPS-mittaus, jossa kysytään työntekijöitämme, suosittelevatko he Karjaan Puhelinta työpaikkana asteikolla 0–10. Tänä vuonna eNPS-tuloksemme oli +91, mikä on erittäin upea tulos ja osoittaa, että työntekijämme viihtyvät meillä. Olemme tästä erittäin ylpeitä. Tulos jopa nousi hiukan viime vuoden erinomaisesta tuloksesta +87.
Mikä eNPS? Kyseessä on työntekijöiden Net Promoter Score eli mittari, joka mahdollistaa yrityksen työntekijöiden sitoutuneisuuden ja sitoutumisen mittaamisen. Jotta eNPS-pisteet saadaan selville, vähennetään "kritisoijien" prosenttiosuus (ne, jotka ovat äänestäneet 0-6) "lähettiläistä" (ne, jotka ovat äänestäneet 9-10). eNPS-pisteet voivat vaihdella -100:sta +100:aan; yli 0 on hyvä tulos ja yli 50 on erinomainen tulos.