Jo pitkään käynnissä olleen viestintäverkon uudistusprojektin kiireisimmät ajat ovat nyt. Tarvitsemme asiakaspalvelutiimimme vahvistukseksi teknistä asiakasneuvojaa.
Mikäli olet kiinnostunut alastamme ja digitaalisista palveluista, etkä pelkää asiakkaita, saatat olla etsimämme tyyppi. Sekä ruotsin että suomen kielen tulisi sujua ja asenteen olla innokkaan kokeileva ja asiakasystävällinen. Arvostamme myös itsenäistä työotetta.
Teknisenä asiakasneuvojana päätyösi on asiakkaidemme neuvonta sekä vikailmoitusten selvittely yhteistyössä teknisen osastomme kanssa ja niihin vastaaminen. Lisäksi osallistut asiakaspalveluun niin kasvokkain, sähköpostitse, puhelimitse kuin muissakin kanavissamme ja teet tarvittaessa myös kotikäyntejä. Erittäin tärkeää on myös käytyjen keskusteluiden dokumentointi.
Tehtävä ovat kokopäiväinen ja määräaikainen, päivittäisen työaikasi sovimme erikseen ja se saattaa vaihdella. Työsopimuksen pituus on kaksi vuotta, jonka jälkeen vakituinenkin työsuhde voi olla mahdollinen.
Teet töitä palvelupisteissämme Karjaalla ja Tammisaaressa, ja liikut joustavasti koko Raaseporin, Hangon, Inkoon ja Siuntion alueella sekä tietysti verkossa.
Tarjoamme sinulle mahtavan työyhteisön, nykyaikaiset työvälineet sekä tehtävän, jossa pääset kehittämään yhteiskuntaasi ja ympäristöäsi. Meillä saat hyvän näkemyksen tämän päivän digitaalisesta yhteiskunnasta ja sen edellytyksistä.
Lisätietoja tehtävistä antaa Jonna Kankaanpää, puh. 044 744 4690 tai
Karjaan Puhelin on alueen johtava kuitupohjaisten tietoliikennepalveluiden toimittaja. Olemme työllämme nostaneet alueen Suomen kuitusaatavuustilastojen kärkisijoille. Asiakkaidensa omistama yritys on toiminut alueella pian sadan vuoden ajan, työllistää noin 25 alan asiantuntijaa ja seisoo taloudellisesti vakaalla pohjalla. Rakennamme kuituverkkoa Raaseporissa, Hangossa, Inkoossa ja Siuntiossa.