Just nu befinner vi oss i det mest intensiva skedet av det redan långt gågna projektet med att förnya vårt informationsnät. För att stärka kundtjänstteamet behöver vi nu en teknisk kundrådgivare.
Om du är intresserad av vår bransch och digitala tjänster och inte är rädd för kunder, kanske du är den vi söker. Förutom att du kan både svenska och finska bör din attityd vara ivrigt experimenterande och kundvänlig. Vi värdesätter också ett självständigt arbetssätt.
Som teknisk kundrådgivare är dina huvuduppgifter att ge råd åt våra kunder, att utreda felanmälningar i samarbete med vår tekniska avdelning samt att besvara felanmälningarna. Dessutom deltar du i kundbetjäningsarbetet såväl ansikte mot ansikte, per e-post och telefon samt våra andra kanaler, och gör även hembesök vid behov. Dokumentering av förda diskussioner med kunderna är även viktigt.
Heltidsarbetet är tidsbundet och den dagliga arbetstiden kommer vi skilt överens om, den kan variera. Arbetsavtalet är två-årigt med eventuell möjlighet till förlängning.
Du arbetar i våra kundbetjäningspunkter i Karis och Ekenäs och rör dig flexibelt på hela området som täcker Raseborg, Hangö, Ingå och Sjundeå samt naturligtvis på nätet.
Vi erbjuder dig en fantastisk arbetsgemenskap, moderna arbetsredskap och en arbetsuppgift, genom vilken du får utveckla samhället och din omgivning. Hos oss får du en bra insyn i dagens digitala samhälle och dess förutsättningar.
Tilläggsuppgifter får du av Jonna Kankaanpää, tfn 044 744 4690 eller
Karis Telefon är ledande leverantör av fiberbaserade dataöverföringstjänster i Västnyland. Vårt arbete har placerat regionen bland de främsta vad gäller fibertillgänglighet i Finland. Företaget som ägs av sina abonnenter har i höst verkat i 100 år, sysselsätter ca 25 experter och står på en stabil ekonomisk grund. Vi bygger till och utvidgar för tillfället vårt nät i Raseborg, Hangö, Ingå och Sjundeå.