Jatkossa koko Karjaan Puhelimen henkilöstö tekee töitä Karjaalla tai etänä, sillä Tammisaaren palvelupisteen työntekijät siirtyvät Karjaalle 5.5. lähtien.

Paikallista yhteistyötä vahvistetaan

Yhteistyötä vanhojen yhteistyökumppaniemme EKM Servicen ja Euronicsin (Meban) kanssa vahvistetaan siten, että he palvelevat asiakkaitamme kaikissa kasvokkain tapaamista vaativissa asioissa. Heiltä voit tilata palveluitamme, hakea testimodeemin, TV-kortin tai muun tarvitsemasi lisätarvikkeen.

Tarvittaessa voimme myös sopia tapaamisesta Karjaan Puhelimen asiakaspalvelijan kanssa heidän tiloihinsa.

Suurin osa haluaa hoitaa asiansa kotoa

Olemme kasvaneet voimakkaasti viimeisimmän vuosikymmenen aikana ja meillä on nyt asiakkaita Hangosta Kirkkonummelle saakka. Tammisaaren piste on ollut ainoa sivupisteemme ja siellä kävikin paljon asiakkaita, kun aktiivisesti laajensimme kuituverkkoa Karjaalla ja Tammisaaressa 2010-luvun alkupuolella.

Nyt arkemme näyttää erilaiselta – kuituteknologia ja -verkko on vakiinnuttanut asemansa ja työskentely- ja asiointitavat ovat muuttuneet. Suurin osa asiakkaistamme haluaa hoitaa asiansa kotoa, mikä näkyy selkeästi myös palvelupisteidemme kävijätilastoissa. Nykyään vain vajaa 5 % asiakaskohtaamisistamme hoituu ”tiskillä”, valtaosa puhelimitse, sähköpostitse tai muiden sähköisten kanavien kautta.

Meidän ei ole mahdollista olla itse fyysisesti läsnä kaikissa toimintakunnissamme, vaan meidän kannattaa keskittää omat resurssimme yhteen paikkaan ja tehdä yhteistyötä paikallisten toimijoiden kanssa eri paikkakunnilla.

Kun soitat asiakaspalveluun, keskimääräinen vastausaika on vain 12 sekuntia

Panostamme nyt vielä enemmän henkilökohtaiseen palveluun puhelimitse ja digitaalisten kanaviemme kautta. Enemmän resursseja suunnataan myös kotikäynteihin niin omien asiantuntijoidemme kuin yhteistyökumppanien toimesta.

Erityisesti asian koskiessa palveluidemme kanssa tarvittavaa tukea ja apua, on paljon parempi soittaa meille kotoa, kun tilanne on päällä. Mikäli asiaa ei saada ratkeamaan etänä, pyydämme asiakasta käymään Karjaan palvelupisteellämme tai jälleenmyyjämme luona, tai tulemme kotikäynnille.

Myös kaikki uudet tilaukset ja muutokset palveluissa voi tehdä verkkosivujemme kautta tai puhelimitse.

Olemme syventämässä yhteistyötämme EKM Servicen kanssa myös yrityspalveluiden osalta sekä vahvistamassa omaa yritysmyyntiämme. Näistä kerromme pian lisää!